Programy pro moderní výuku rss


Strana:  1 2 3   další »

Vhodné výukové programy pro projekty šablony 2016-2018

Připravili jsme pro vás malý výběr doporučených titulů pro výuku vhodných pro realizaci šablon na školách. Jsou roztřízeny podle jednotlivých šablon. Jde o české produkty cíleně vyrobené pro školství a jejich obsah koresponduje s učivem daného předmětu a ročníku. Navíc jsou s úspěchem na školách využívány pro jejich velmi dobré didaktické vlastnosti. Dané produkty lze využívat nejen pod OS Windows, ale i pod OS Android. Jsou vhodné jak pro počítačové učebny, tak pro žákovská zařízení nebo interaktivní tabule.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 22.9.2016 11:29  •  Přečteno: 31674x  •  Komentářů: 65

Tipy na online zdroje vhodné pro výuku s tabletem - dotykovým zařízením

Několik typů na linky na programy, aplikace a jiné užitečné zdroje pro výuku na tabletech a nejen na nich. Nyní doplněné o další nové zdroje!!!

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 12.2.2015 16:50  •  Přečteno: 42189x  •  Komentářů: 634

Výukové programy pro tablety pod OS Android

Konečně se na českém trhu objevily první skutečně výukové programy pro děti na operačním systému Android. Výrobcem je česká firma, která má za sebou dlouhou řadu velmi kvalitních výukových produktů pro školy i pro domácí použití. Nyní přivádí na trh své první produkty pro Androidy.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 1.2.2015 18:36  •  Přečteno: 2602x  •  Komentářů: 0

Veselé zlomky

Zlomky a bez stresu? Matematický termín zlomky sám o sobě příliš pozitivní název nemá. Když si něco zlomíme, rozlomíme, vnímáme to spíše jako katastrofu.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 1.2.2015 18:30  •  Přečteno: 2140x  •  Komentářů: 0

Edice Chytré dítě – jak můžete rozvíjet potenciál a nadání vašich dětí - SW nejen pro interaktivní tabule

Chtěli bychom Vám představit zajímavé produkty z produkce českého výrobce výukového SW, firmu Multimedia ART, která se zaměřila na produkty pro děti předškolní a na mladší školní věk (1.- 5. třída). Tyto počítačové výukové programy a hry jsou určeny k rozvoji potenciálu nejen nadaných dětí doma i ve škole.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 1.9.2014 19:08  •  Přečteno: 13520x  •  Komentářů: 0

Myšlenkové mapy a dyslektičtí žáci

Myšlenkové mapy a dyslektičtí žáciMým prvotním záměrem bylo zavést myšlenkové mapy do výuky jako metodu pro žáky nadané. To jsem udělal .Tito žáci jejich pochopení a využití zvládli relativně rychle a snadno. Kde mě však čekalo velké překvapení, bylo nasazení myšlenkových map u žáků s poruchami učení. Zde pak byly výsledky nejen překvapivé, ale nadmíru pozitivní.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 10.12.2012 14:08  •  Přečteno: 3309x  •  Komentářů: 0

Nápady na ubrousku - kniha o kreativním myšlení

Nápady na ubrousku - kniha o kreativním myšlení Recenze knihy a bestselleru Dana Roama Nápady na ubrousku. Kniha, která vám pomůže přemýšlet na papíře trochu jinak. Najdete způsob kritického myšlení, který navíc budete schopni prezentovat a názorně vysvětlit i druhým. Pomůže vám nacházet souvislosti a mnoho dalšího potřebného v osobním i profesním životě.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 2.11.2012 11:42  •  Přečteno: 2963x  •  Komentářů: 0

Nová verze iMindMap 6. Stále moc dobrý a nyní ještě lepší.

Nové verze populárního a skutečně profesionálního programu na tvorbu myšlenkových map iMindMap 6 je velmi milým překvapením. Nové nástroje, nové funkce- a to vše bez ztráty přehlednosti a intuitivního ovládání. Jako uživatel jsem nadšen novými možnostmi, které mi program přináší.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 16.10.2012 19:54  •  Přečteno: 3304x  •  Komentářů: 0

Algodoo aneb Postav si co chceš

„ALGODOO je jedinečný 2D simulační software od Algoryx Simulation AB. Algodoo je navržen v hravém, kresleném stylu, což z něj dělá dokonalý nástroj pro vytváření interaktivních scén a fyzikálních experimentů. Algodoo podporuje vlastní kreativitu studentů a dětí, důvtip a motivaci k budování vědomostí. Dělá to zábavně i naučně. Algodoo je také výborným pomocníkem pro učení a domácí fyzikální pokusy.“(popis ze stránky autorů programu (Algoryx))

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 12.4.2011 16:40  •  Přečteno: 4725x  •  Komentářů: 0

Powder Toy – fyzika ve vašich rukou

Jedná se o tzv. physics sandbox, tedy aplikaci kde dostanete prázdný prostor a spoustu nástrojů pro tvoření prakticky čehokoli co vás napadne. Nejedná se o počítačovou hru v klasickém slova smyslu. Zde nemáte žádný daný cíl či jakoukoli jinou předepsanou motivaci. Místo „hra“ by se zde lépe hodil pojem „hračka“. Můžete si zde hrát s vlastní fantazií tak dlouho jak vás to jen bude bavit.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 12.4.2011 16:34  •  Přečteno: 4691x  •  Komentářů: 0

IQ hry – hry na rozvoj myšlení – vhodný doplněk do MŠ a na první stupeň ZŠ

Chytrost prý nejsou žádné čáry, hlásá úvodní logo nového produktu pro děti od 5 let

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 2.2.2011 10:01  •  Přečteno: 12717x  •  Komentářů: 33

Nové trendy v oblasti interaktivní výuky

Na letošní výstavě v Londýně BETT se výrobci interaktivních tabulí představili se svými novinkami. Krize nekrize, vytáhli z rukávu skutečné trumfy. A o překvapení nebyla nouze.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 26.1.2011 21:30  •  Přečteno: 16974x  •  Komentářů: 12

PREZI – prezentační program pro precizní a zajímavou prezentaci

Představujeme prezentační program a nástroj, který umí vytvořit iluzi prezentace v třírozměrném prostoru. Pomoci zoomu a dalších nástrojů tvoříme dynamickou, moderní a atraktivní prezentaci. V době interaktivních tabulí, dotykových displejů v našich telefonech, netboocích a iPodech získáváme pro ně velmi jednoduchý až prostý program, integrující výhody myšlenkových map a prezentačních programů.

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 8.1.2011 11:09  •  Přečteno: 6159x  •  Komentářů: 0

Digitální jazykové laboratoře Symposium Robotel – ukázky z projektové výuky (čtení) – I.

Výuka čtení s jazykovou laboratoří a interaktivní tabulí

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 31.1.2010 14:19  •  Přečteno: 5695x  •  Komentářů: 0

Digitální jazykové laboratoře Symposium Robotel – ukázky z projektové výuky (dějepis a vlastivěda) – II.

Výuka dějepisu a vlastivědy s jazykovou laboratoří a interaktivní tabulí

Autor: Mgr. Hubatka Miloslav  •  Vydáno: 31.1.2010 14:18  •  Přečteno: 5843x  •  Komentářů: 0

Strana:  1 2 3   další »